söndag, februari 27, 2011

Söndag

Det blev en bra och lagom ansträngande dag idag!
Åkte ut till Höganäs igen för att simma med Niklas.
Väldigt trevligt!
Det blev en kilometer även denna gång. Gött som tusan måste jag säga.

På vägen hem sen fick jag dock ont i huvudet och det satt sen i halva kvällen.
Därför blev det ingen svängom till mor idag, jag var mer orolig för att mitt huvud skulle trilla av..
Det kändes så!
Fick pratat med mamma sen ändå för hon ringde. Lite annat folk hade varit där så hon hade blivit road ändå. Bra det!

God mat fixades det här sen och runt 20-snåret släppte huvudvärken ordentligt.
Väntar och laddar upp lite inför Oscars nu.
Ska väl glo lite när dom kommer travandes på röda mattan, sen blir det till att sova.
Monday monday imorgon ja..
Hoppas ni haft en fin helg allihopa!

1 kommentar:

Anso sa...

Tur den släppte till sist! :)
Min försvann efter en natts sömn!

Kram Anso