onsdag, februari 02, 2011

Onsdag!

Ligger och läser nu. Väntar på att klockan ska bli 22. Då börjar The Pacific igen.
Jaaa. Jag längtar!
Läser min goda, lite spännande och snart nog hemska bok.
Svinalängorna!

Annars idag har jag varit riktigt duktig.
Tog mig till Nautilus, eller vad det nu har för namn, egentligen, och tränade.
Kände mig väl inte så peppad innan men oj vad bra allt blev!
Fick nästan lust att simma en sväng efter gym-passet men jag hade inte med mig simkläder.
Allt gick alltså över förväntan måste jag säga.
Fick bara ännu mer energi tyckte jag och känner mig fortfarande lite rastlös..
Kanske blir en promenix till jobbet imorgon. Mmm.

Nu däremot blir det mer väntan och mer bok. Får väl fixa te snart också så man har något att sörpla på när kl blir 22..
Skönt att känna sig redigt nöjd med sig själv, saker går väl bara framåt nu? Visst?

Inga kommentarer: