torsdag, februari 24, 2011

Never say never!

Jag borde verkligen bli bättre på att sluta tänka på vad alla andra ska tänka, tycka och tro om saker.
Men ibland är det svårt att ändra på invanda "mönster".. Vi får väl se hur det går för mig, men jag tänker i alla fall göra mitt bästa.

Dagen idag har varit bra annars.
Har fått mig lagom rejäla promenader på stan, bara sådär. Gratis motion!
Mmm..gött.
Åt med bror, det kom sig att han bjöd.. Trevligt! Sen har jag fixat ett nytt Visakort, kan ju vara bra att ha menar jag.
Hälsade på mor gjorde vi också, bror och jag.. Sen kom pappa också.
Det går lite upp och ned där, fram och tillbaka. Vi får väl se hur saker artar sig och vart allt bär hän men sålänge där är små ljusglimtar blir man ju glad.
Man får visst vara glad för det lilla, i sånna här lägen..

Här hemma håller jag på att tvätta.
Både här och där, i tvättstugan och här uppe..alltså. Mycket att stå i!
Får väl ta och springa ner och se hur det står till där nere nu också..och börja fundera på aftonens mat.
Tur att man kan göra flera saker samtidigt!

Inga kommentarer: