lördag, februari 12, 2011

Finfin lördag!

Har varit ute och gått i trettio minuter, för ett tag sedan. Nu idag.
Väldigt trevligt!
Kunde förvisso kommit ut lite tidigare men huvudsaken var att jag alls kom iväg, tycker jag faktiskt.
Vädret var fortfarande fint när jag gav mig ut..även om det började mörkna.

Har glatt mig åt solen hela dagen i dag annars.
Städat har jag gjort. Och tittat på solen ja.. Vackert när den visar sig, då förlåter man att det började snöa som fan igår.
Totalt onödigt om ni frågar mig!
Hur som helst..idag var det fint och rundan var behövlig och skön.
Ska iväg ner till päronen snart. Äta lite och sådär.

Och nu vet jag i alla fall en sak som händer imorgon och det är att jag ska ta mig till Höganäs för att simma.
Och om ni undrar varför jag ska simma där borta och inte nere på stan så är det för att jag ska träffa Niklas, också. Det blir trevligt!
Nu ska jag ta och kamma till mig lite och hitta något mer att ha på mig..
Och förresten så blir jag så glad när övning ger färdighet, när slit ger resultat. Det är det bästa av allt!
Då kan man inte bli annat än glad glad glad. Och lite stolt över sig själv..också. Mmm.

Inga kommentarer: