tisdag, november 16, 2010

Om en liten vecka!

Jag följer en hel del bloggar och ibland lär man sig tillochmed något nytt.
Inte helt fel ju!
Tycker om att läsa bloggar.. Oavsett om det skrivs om stort eller smått.
Alla har vi något att berätta sen kan det vara mer eller mindre viktiga saker- såklart beroende på humör och vad man känner för.
Jag tycker det är väldigt spännande i alla fall!

Snart är det House i våra tv-apparater.
Kanske får man lära sig något där också?
Och idag var sista dagen utan chefer. Skönt skönt..

Har sovmorgon imorgon. Också väldigt skönt, det har jag inte haft ordentligt på över en vecka nu.. Fast å andra sidan har vi inte haft det för slitigt heller..

Och om en liten vecka fyller jag år.
Vad tänker ni ge mig?
Eller..berätta inte det, förresten. Det räcker med att jag vet en del av vad jag ska få redan..
För det andra har jag så svårt att önska mig saker så jag blir nog glad för lite vad som helst!

Nu ska jag fundera över något att dricka så får vi se om jag även knaprar på något när det vankas TV..

Inga kommentarer: