måndag, november 15, 2010

If my thoughts where too queer..

Man upphör aldrig att förvånas och man ska aldrig sluta tro på mänskligheten.
Det har jag då fått lära mig..
Att jag sen tappar tron på mig själv ibland är en helt annan sak. Tur då att andra verkar tro på en så in i norden, det väger upp rätt bra...

Berättade jag att vi var nere på stan i lördagsnatt?
Fullt med folk på Knutan. Fullt ös vill jag lova!
Ojoj..
Ett enormt folkhav minsann.
Sen kom spelarna och det blev dans dans dans och hyllningar.
Så vackert!
Var hemma runt halv 3 på natten och i säng ungefär en timme senare, helt uppskruvad och lycklig.

Ikväll har vi druckit glögg och tittat på Fotbollsgalan.
Alexander Gerndt fick två priser! Gött det.
Nu blir det snart till att lägga sig. Sista dagen utan chefer imorgon..
Det känns ju rätt bra faktiskt!
Och och och..idag beställde vi förråd..så jag hoppas på det bästa inför de kommande veckorna.
Jo.

Inga kommentarer: