måndag, november 01, 2010

November

Fy fasen vad trött jag är!
Sovmorgon idag, som tur var. För av nån sjuk anledning hade jag jättesvårt att somna inatt.
Bra början på månaden..verkligen. Jättekul!
Nu är det november ja. Vintertid och november.
Kan det bli mer deprimerande..? Bara evigt mörker i nästan en hel månad..usch usch.

Idag har jag blivit klippt dock.
Det var ju skönt!
Annars annars..
Jag hade tänkt skriva något kul/trevligt här men jag minns inte vad det var..eller om jag ens tänkte på något.
Tyckte bara det hade varit..fint.
Men men..allt blir inte alltid som man tänkt sig!
Malmö vann idag igen.
Usch!!
Varför gjorde dom det..? Kanske därför allt känns lite extra mörkt och dumt just nu..
Något ska man ju skylla på!
Ska dricka lite mer te och läsa lite bloggar istället. Se om jag kan skingra tankarna..

Inga kommentarer: