tisdag, november 23, 2010

Grattis till mig, igen!

Födelsedag ja!
Tänka sig.. Det har hänt igen. Ojoj..

Det har varit en bra dag!
Det enda störiga var regnet och blåsten, att jag trampade i en vattenpöl sedan jag kommit till stan och att vi fått varor innan jag hunnit till jobbet.
What is that all about?!
Någon lyssnar på mig och agerar sen efter eget huvud..plus mina instruktioner. Det är ju väldigt spännande!
Tack för det..
Tråkigt bara att människan i fråga valde att lyda mig just idag..hmm.

Hur som helst.
Jag har hämtat ut biljetter till genrepet av Idol på torsdag! Gött!
Och jag köpte goda bakelser till fikat på jobbet.
I övrigt har jag fått blommor av syrrorna på jobb och otalet grattishälsningar på Facebook! Folk har ringt hit och jag fick sms av bästa Emma!
Mycket trevligt.

Fick presenter av bror också. Kanske bifogar en bild på det senare.
Kuliga fina saker hur som helst!
Så..det har varit en väldigt lyckad dag måste jag säga.. Nu ska den avslutas med lite te och en lussebulle som mannen min köpt åt mig.
På bemärkelsedagen!

1 kommentar:

-H- sa...

Grattis konserttokiga du (lite i efterskott) :D