torsdag, november 11, 2010

Insekter

Åhh jag känner mig helt slut..
På ett bra sätt! På ett skönt sätt..
Men varför är det så kallt?


Vad gjorde jag på jobbet idag egentligen?
Frostade av en kyl.
Frostade av frysfacket i kylen. Japp.
Städade i sterilen.
Öppnade dörren för en patient som kommit helt fel.
Fikade.
I helt omvänd ordning, men det förstår ni nog.. Ja.
Eller?


Skulle iväg på ansiktsbehandling efter jobbet.
Kallt som fasen utomhus.
Såg gula bilar fara förbi. Flera stycken.
Då blir man förvirrad!

Det var trevligt hos Jessica.
Höll på att somna flera gånger. Mys.
Bara tyst, lugnt och skönt..då är det lätt att somna..
Var där i över en timme och blev så skönt ompysslad, även om vissa saker var roligare än andra!
Sen ut i kylan igen. Usch.
Köpte choklad på Pistachia och sen åkte jag hem.
Kallt kallt kallt var det.
Lär nog inte göra så många knop här ikväll..
Varför blir man helt seg av att bara ta igen sig? Är det för att man kopplar av och bort så mycket?
Vi får väl se när jag är på G igen.. Till dess tänker jag lyssna på Kjellvanders nya och bara fortsätta mysa!

Inga kommentarer: