onsdag, november 24, 2010

Anything but ordinary..

Idolerna är i Malmö ja.
Imorgon får jag se dom. Ujuj.. Skoj! Få se Jay live igen, det var ju inte igår kan jag säga..
Spännande!

Dagen idag har varit fin.
Snön ligger kvar så vit och fin, även om det såklart är lite halkigt och slaskigt på sina ställen.
Jag glömde dessutom att sätta på mig vettiga skor i morse. Converse är inte riktigt gjorda för snö och vattenpölar, det fick jag ju lära mig igår..
Så..bättre skor utlovas imorgon!
På jobbet var väl allt som vanligt, inga blommor och inget ovanligt hände. Både skönt och lite konstigt..
Allt blir så intensivt med namnsdag och födelsedag efter varandra. Vad ska man sen hitta på?


Man kan öppna dörren när det ringer och söta rara postis står där..
Så det gjorde jag!
Innan kl 12.. Jag var väl inte riktigt lika chockad idag men nästan?

Frågade hur det var att springa runt i snöslasket och hon var väl inte helt överförtjust men ja, leverera ska hon ju göra även om snön vräker ner!
Sen blev det paketöppnande igen. Väldigt skoj! Mera handskar och grejs..wooh.


Sprang en vända på stan idag och det var väldigt vad många bekanta ansikten jag fick se.
Postis en gång till, bror och Migena och sedan den egentliga orsaken till att jag alls sprang runt i snöslasket- Carro.
Vi hade en provisorisk date mitt på Kullagatan som bestämt.
Trevligt med en pratstund. Det gäller att ta vara på tillfällena när fint folk är på besök i stan och vill slå död på några minuter mellan arbetspassen.
Så dagen har varit riktigt bra trots att jag varken fyllt år eller haft namnsdag!

Inga kommentarer: