tisdag, mars 16, 2010

Paid my dues

Idag peppade jag Ingrid till att göra Centralupphandlingen på jobbet. Wooh.
För sedan jag vaknat och funderat lite i förmiddags kom jag på att vi faktiskt inte kommer vara tillgänliga på jobbet vare sig torsdag eller fredag i nästa vecka och då kan det ju bli lite knepigt. För om vi inte är där och kan öppna får vi heller inga varor. Logiskt, inte sant?
Vi får väl se hur det blir.
Tänk vad mycket konstigt man kommer på bara man sätter igång hjärnan...

Råkade tänka på lite konstiga saker när jag skulle sova igårkväll också.
Hade slötittat på TVn hela aftonen. Minns knappt vad jag såg så jag antar att det inte var något minnesvärt direkt.
Kom att tänka på Mia bara. Det kändes lite konstigt..
Jag förstår inte varför jag måste haka upp mig så dant. Det är också konstigt!
Varför kan man inte bara släppa dom där sakerna som blev sådär obra och bara trava vidare som om ingenting hänt?
Varför ska saker fastna så dant? Det stör mig..
Och uppenbarligen kan man inte ens styra över sina egna tankar. Jag kan inte i alla fall!

Centralupphandling och beställande av varor betyder leverans.
Leverans från Posten på eftermiddagarna.
Mmm..

Inga kommentarer: