torsdag, mars 18, 2010

If I don't have you..

Jag har visst hakat upp mig lite igen.
Spotify är så bra. Jag kan inte säga det nog med gånger. Det är verkligen fantastiskt!
Vad gjorde man innan detta vackra fanns? Rippade skivor..lyssnade i en stereo.
Jo det är fint det med. Och jag älskar fysiska skivor.
Ha bilder att titta på, texter att läsa. En skiva att hålla i!

Men när man travar runt, slösurfar på nätet eller åker buss så är Spotify helt outstanding.
Det är nästan som min bästa vän!
Klarar mig inte utan den. All min musik, bara några klick bort.
Underbart!

Såå..jag har hakat upp mig lite igen. På dom där gamla fina guldgossarna.
Dom där som har fastnat i hjärtat och vars texter sitter i ryggraden på mig.
Dom som nog alltid är där. Precis när jag behöver dom.
Backstreet Boys, talar jag om.

Och nej nej nej, jag har inget annat vettigt att skriva om, därför prisar vi S och BSB.
Yes.
Känner mig lite å banan annars, segos och slö.
Inte hjälper det att TVn inte visar något kul för mig heller. Det är så tråkigt!
Igår var det dock True Blood, det kollade jag på. Ljuva onsdag.
Så istället för att störa mig på TVn sitter jag här med mina pojkar. Älsklingarna.

Inga kommentarer: