söndag, mars 21, 2010

Dirty work..

Söndag igen.
Tiden bara går!
Och om gårdagen var en dag som fick gå i tysthetens tecken med mina Simmar kan jag föra dessto mer liv idag för nu har jag fått tillbaka min röst!
Igår var det inte att tänka på att försöka höja rösten eller få för sig att sjunga med i all fin musik jag har.
Störigt men sant.

Tur ändå att saker går framåt.
Jobb imorgon. Jobb med fadern.
Vi har bytt veckor, för er som undrar och vill ha lite koll på hur jag jobbar. Så kan det gå!
Men för att få ta det lite lugnt och kurera halsen ytterligare ska jag ta mig en svängom till med dom där små figurerna.
Kanske göra några nya och utöka kvarteret lite till.
Det finns så mycket möjligheter. Det är kul det!


Yes..jag försvinner från denna värld ett tag.
Tills det är dags att sätta igång med maten här. I den verkliga världen igen..

Inga kommentarer: