söndag, september 06, 2009

Yay!

Hmm..jaa, jag hade tänkt delge er en video till med The Tiny men eftersom mitt minne är så kort så minns jag inte vad videon hette..
Florian skickade den till mig på MSN igårkväll och jag har alltså redan glömt vad den hette och jag hittar inget när jag letar.
Det var hur som helst en fin video. En fin låt!

Tråkigt då bara att jag inte kan dela med mig...
Sorligt värre.
Idag har vi annars fått upp hatthyllan här också, den får du se nästa gång du kommer hit Emma!
Viktigt ju.. Haha.

*Några minuter senare*
Åhh..fan vad jag är bra!! Vilken utmärkt detektiv jag skulle bli.
Jag ville ju att ni skulle få se detta vackra. Höra detta fina.
Så därför gav jag inte upp i första taget..
So here it goes!




The Tiny's nya singel. Purfärsk.
Se, lyssna & njut.
Jag måste förresten ta och börja lyssna in mig. Viktigt viktigt!
Leo är ju en liten goding och Ellekari är så härlig. Det kan ju bara inte vara fel?


Och förresten..så fattar jag inte varför mina videor försvinner, varför det inte syns lika bra som det gjort innan? WTF?!

Inga kommentarer: