torsdag, september 17, 2009

Läskigheter!

Kollar på Skräckministeriet nu, det är rätt spännande faktiskt.
För er som inte visste det så älskar jag skräck. Fastän jag nästan håller på att skita ner mig ibland så älskar jag spänningen.
Att aldrig veta vad som ska komma, vad som ska komma.
Jag tycker förvisso inte om att vara rädd för saker/mörkret ibland men egentligen vet jag ju att det mesta man ser på film inte existerar i verkligheten.
Ändå kan jag hetsa upp mig tokmycket även om jag försöker att låta bli..

Apropå läskigheter läser jag fortfarande i min bok om Manson.
Där kan man verkligen prata om scary stuff..
Man borde kanske ta och se en rejäl skräckfilm snart. Vem vågar se en sån med mig?
Något som däremot var väldigt roligt är att kära Anna kommer hit igen i vinter.
Inte bara till Malmö utan hit, på riktigt. Underbart!

Och uhh...nu hittade Simba en äcklig spindel!
En sån som Smilla hittade en gång.. En sån där som man är glad att dom tar hand om!
En sån här...

Inga kommentarer: