måndag, september 07, 2009

Nya utmaningar.

Nu dricker vi te här. Gott gott!
Jag slocknade en sväng efter att jag kommit hem.
Är fortfarande grymt trött så det blir sängen snarast möjligt här. Men först lite te..så sover jag nog ännu gottigare!

Jag for ner till Folktandvården idag, inte till det vanliga jobbet.
Träffade folket. Tandläkaren och tandsköterskan jag skulle vara med.
Ann och Ingrid.
Ingrid var lätt att komma ihåg eftersom vi har en på jobbet.. Dessutom känner hon mina päron.
Kul. Det gör en del av dom där.
Alla var snälla och trevliga. Ann och Ingrid visade mig allt på sitt rum.
Det var mycket att ta in, därför är jag så förbannat trötta fastän jag inte assisterade så mycket utan mest fick insupa alla intryck.
Men på det hela taget är jag nöjd! Det lär bli fem fina veckor.

Och jag antar att det är såhär man ska känna sig efter en första hektisk dag på ett nytt ställe med mycket att ta in.
Håll en tumme för mig!

Inga kommentarer: