måndag, september 21, 2009

201 (202) inlägg..

TV-underhållning på hög nivå när två Helsingborgstöser gör ett helt kök osäkert.
Spännande spännande!
Det var rätt kul faktiskt..Carolina Gynning är ju som hon är. Totally crazy!!

Nu glor vi lite på CSI NY. Te snart kanske?

Jag köpte en ny fin sil idag så nu slipper vi den gamla som inte silade alls... Den var jobbig.

Annars idag har det varit plugg. Det är mest anatomin som är lite knepig, det andra kan jag rätt bra tycker jag. Speciellt arbetsgången med de olika behandlingarna.
Och den här veckan blir lite splittrad. Än här & än där.
Men det är kul att få se lite. Jag känner mig även rätt självständig där, kan gå & pilla lite i sterilen och hjälpa lite olika tandläkare när de behöver mig. Det känns så bra!
Och jaa..jag har börjat på min tredje vecka. Kan ni fatta...
Hjälp vad tiden den går!

Igår skrev jag förresten mitt 201a inlägg för detta året- så många jag fick till förra året.
Antar att det lär bli några fler i år. Med allt vad det innebär!
Ja..jag tycker om min blogg. Hoppas att ni också gör det!

1 kommentar:

-H- sa...

Hihi är ju lite jobbigt med en tesil som inte silar faktiskt ;) Så var nog dags för en ny då :P