onsdag, september 02, 2009

I wanna do bad things with you!

I Kristianstad i måndags hittade jag en spännande bok.
Marcus tycker att den verkar lite konstig. Den är spännande, den är läskig och äcklig men något ska man väl lära sig.
Det är en bok som Brian Warner skrivit..Brian..Marilyn Manson.
I övrigt var det sista skoldagen på ett tag nu.
Imorgon ska jag besöka Folktandvården mitt i stan här för att ha lite på fötterna när jag ska börja på måndag i nästa vecka.
Spännande!

Föreläsning idag. Jag var trött. Igen.
Dock slutade vi tidigt så att jag kunde komma hem och vila lite. Sova.
Det var välbehövligt!

Marcus kom hem med en klöspinne till katten så nu har hon den att peta på.
Glad katt!
Nu har jag precis sett på Livvakterna här, strax blir det True Blood.
Och jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här...

Förresten.. Det blev som jag visste. Det blev som hon lovat.
Nu gäller det bara att försöka få till det i höst. Att ta sig tid.
Men men..det blir nog bra det, nu har vi i alla fall datum att gå på och sånt är ju aldrig fel..

Inga kommentarer: