torsdag, september 10, 2009

Vad har du lärt dig idag?

Ska nog börja på en ny liten kopp, ibland är det extra gott, och ta tag i dagens skrivande.
Och kanske fundera ut något kul att skriva om också.. Göra mig intressant!
Kanske ta en liten kaka till att liva upp sinnet med, visst tänker man bättre med sötsaker nära?
Haha.. Jag tror att jag gör det i alla fall.

Det börjar bli kallt ute också.
Kanske dags att börja använda mössa på morgonen nu snart. Hmm..hur kul känns det?
Fast allt är ju bättre än att bli förkyld.

Nej. Fan vad ointressant det blev.
Praktiken var trevlig idag, Tanja är pedagogisk och visar en massa saker, me like that very much!
Minns inte om jag hade fler dagar med dom efter imorgon..och jag vet inte om det känns bra eller dåligt? Hmm..
Hur som helst så lär jag mig nåt nytt där varje dag. Och visst saknar jag Ann lite.
Ingrid har ju varit kvar så henne har jag sluppit sakna.. Haha.
Nu blir det en tekopp till, kaka och TV. Sen blir det sängen!

Inga kommentarer: