onsdag, september 03, 2008

Väckelsemöte.

Jag är med i tidningen.
Där traskade fram en liten fotograf när vi hade morgonsamling i måndags.
Hanna fick även gå iväg och göra en liten intervju, fast hon slapp vara med på bild..
Det var hon ganska glad för..
Men jag råkar vara med i tidningen, bara för att jag kom in så tidigt och då satte jag mig sådär långt fram.
Så kan det gå!

Och jag är "bara" med på bild.. Det ska man kanske vara glad för, eller?
I övrigt så har inlämningsuppgifterna hittat fram till vår plattform nu så det är bara att ta tag i dom. Ska ta itu med det där imorrn. Skönt att ha något vettigt att pyssla med när jag tvättar..för en gångs skull!
Antar att min gode vän Tony Hill får försöka klara sig utan mig imorrn...


http://www.kristianstadsbladet.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080901/HASSLEHOLM/748994515/1020/HASSLEHOLM/&/Tandskoterskor-distansutbildas

Intervjun med Hanna finner ni här:

http://www.nsk.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080901/NYHETER/561543742/1125

Sitter och roar mig med Jonas Gardell's Väckelsemöte.
Han är en riktigt rolig man den där. Få kan som han..
Det var en bra show han bjöd på, han sa kloka ord på ett roligt sätt.

Sånt gillar jag..
Bäst att ägna sig lite åt TVn medan det finns något att se!
God afton.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi en liten CC där på andra raden :) Tillbaks i skolbänken :)