tisdag, september 23, 2008

TV-kväll igen.

Nu har Idol precis börjat så det gäller att ha ögon och öron på skaft.
Sen gäller det att se vilka ess som kan tänkas inponera på mig ordentligt. Än har ingen riktigt frälst mig sådär som Amanda gjorde förra året men än är det ju långt kvar och mycket kan hända.

Dagen igår var bra, jag hann med tåget i sista stund och jag var ganska seg under förmiddagen.
Men efter lunchen piggnade även jag till och eftermiddagen förflöt bra.
Vi gick igenom allt vi skulle ha läst och även en del inför nästa träff och de kommande inlämningsuppgifterna. Så på det hela taget var det en riktigt trevlig dag och jag känner att jag ligger ganska bra i tid med allt jag har att göra och trots allt har bra koll.

Cicci med kollen! Hehe..

Dags att engagera sig lite, det bjuds på lite allt möjligt så det gäller att ha huvudet på skaft.
Även när man ser på TV. Det är ett hårt liv!

Inga kommentarer: