måndag, september 08, 2008

I've been living with a shadow over me..

Mitt hundrade inlägg här idag då. Tänk..vilken bedrift.
Hamnade mitt i, eller snarare i slutet, av Terminator 2. Vad den har för undertitel kommer jag inte ihåg. Domedagen...kanske?
Jag har så dåligt minne. För det andra har jag inte sett den första som jag köpte för flera månader sedan nu, det kanske är dags snart? Och jag kanske inte borde titta på den här nu..2an.. Hmm hmm. Stora frågor!

För det andra undrar jag när Terminator- The Sarah Connor Chronicles börjar igen på 3an, någon som vet?
Jag saknar Lena Headey...

Igårkväll roade vi oss med en film. Pågen och jag.
Finding Neverland.
Vacker film. Lite lagom småseg i början men den tog sig och slutet var riktigt fint.
Jag gillar sånna filmer.. Med mycket fantasi, fina bilder och en söt historia.
Och Johnny Depp. Filmer med den mannen kan ju inte vara annat än bra!
Se den om ni inte redan gjort det, den var för söt.
Innan filmen tittade jag även på den brittiska serien Ashes to ashes. Den är riktigt bra, jag gillar den.
Lite småknepig att komma in i men för tillfället så gillar jag det jag ser.
Det är nice!

För det andra känner jag mig lite bättre nu, lite hostig men snuvan och febern har gett med sig och morgondagen bjuder på en liten sovmorgon också, sånt blir man ju glad av.
Såå..jag har överlevt detta årets tuffaste förkylning hittills och förväntar mig inget värre inom kanske ett år eller sådär..
Jag blir nämligen inte sjuk så himla ofta. Snuvan brukar ge med sig efter nån dag eller två så jag får väl vara tacksam för det här.
Lagom är bäst, som det så vackert heter och om det bara var detta så ska jag nog klara resten av veckan helt superbt!

Jag har ialla fall lyckats plugga lite under min sjuktid och på den fronten går det framåt
Man får vara glad för det lilla..
Nu ska jag hämta lite mer te och se vad TVn har att bjuda på, i övrigt är det snart sänggående som gäller här.
Goder afton!

Inga kommentarer: