torsdag, maj 28, 2015

We're not alone..

I måndags köpte vi biljetter till Bråvalla och nu börjar väl sommarplanerna att ta form. Så smått.
Det är kul. Känns bra. Lite måste man ju planera om det ska bli gjort, även om vi såklart ska ha helt lediga dagar också.
Det är trots allt vår semester det handlar om och då ska man ju vara ledig..
Det känns bra att ha fixat lite i alla fall. Bråvalla känns som ett måste. Trots allt.
Jag får ju trots allt se mina nya favoriter Echosmith bland annat.. Det är kanske inte bästa startfältet i år men det kan nog bli rätt bra ändå. Festivaler är ju aldrig fel! Musik är aldrig fel.

Jag hoppas förresten att ni har tittat på de videor jag har delat tidigare i veckan..
Youtube fyller förresten tio år i år, tydligen. Idag vad det verkar, firas det.
Ja tänk om inte tuben funnits, då hade jag kanske inte hittat Justin och blivit så fanatisk.. Haha.
Eller så hade jag gjort det ändå. Det hade väl inte kunnat undvikas. Inte vet jag..
Hur som helst så känns det ju rätt kul. Jag hoppas att den plattformen får finnas kvar länge än..

Men nu ska jag sluta med musik och videor för nu ska här drickas te och kollas på den nya brittiska tv-serien som gick på TV4 innan.
God kväll!

089

Inga kommentarer: