onsdag, maj 06, 2015

Dust in the wind

Det känns som att det har varit en hyfsat produktiv dag idag..
Vi jobbar länge. Vi börjar tidigare och slutar senare.
Jag blir helt seg i kolan känner jag. Kanske är det också därför jag behöver lite mer sömn...eller så börjar jag bara bli gammal.
Höll på lite längre i eftermiddags, men var ändå hemma runt 15-snåret. Åt lunch här hemma och glodde lite på Supernatural.
Hade gjort upp med mig själv att ta mig ner till päronen och trampa lite på deras motionscykel igen.
Så när jag kände mig lagom uppladdad begav jag mig ner.

Det blev ett 2x10 minuters pass. Med en liten paus emellan.
Jag tyckte att det gick bättre än sist. Kändes bättre.
Antar att det i alla fall inte kan bli så mycket sämre.. Det var skönt. Just nu känns det helt ok också.
Får se hur jag känner imorgon och på fredag. Men jag vet ju att det verkligen är dags.
Och när det är så smidigt som att först trava iväg ca 500, byta om och sedan trampa efter behag, för att sedan få duscha i ett fint badrum så borde jag ju göra det lite oftare.
Planen är i alla fall att jag ska göra detta oftare. Det handlar väl bara om att man ska ge sig fan på det, för det tar inte så lång tid, trots allt.
Dagens sväng tog knappt en timme, inkluderat en pratstund med mor min. Så absolut, här ska det trampas!

Nu däremot börjar jag känna mig rätt seg igen. När jag kom hem från träningen satte jag igång att fixa med maten, mannen var trött han också så han vilade lite, och efter att vi ätit har jag tittat lite mer på Supernatural och snart väntar sängen. Men först lite te och kanske fotboll..
Vad har ni pysslat med denna onsdag? Tränat? Tagit det lugnt? Pysslat & fejat?

067

Inga kommentarer: