söndag, maj 31, 2015

Söndag

Vi har just sett klart Mästarnas Mästare.
Då vi missade förra veckans program fick vi nu se både det plus kvällens lite i efterhand.
Det gäller ju att inte titta för mycket på sociala medier medan man kollar in ett sånt stort/viktigt program i efterhand, då får man reda på saker man inte vill veta..
Och då jag antar att alla sett kvällens avsnitt nu tänker jag nu nedan avslöja vem som vunnit.
Sluta läsa genast om du inte vill få reda på resultatet!

Jag är hur som helst oerhört imponerad av årets vinnare Danijela Rundqvist.
Vilken superkvinna! Hon krossade ju motståndarna i de flesta tävlingar och jag är imponerad av hur hon skötte sig allt som allt.
En riktig vinnarskalle det där.

Nu ska det bli skönt med lite sömn..
Trots att vi sovit länge idag och tagit det ganska lugnt är jag rätt seg nu. Vi har i alla fall städat och tvättat lite fönster. Alltid något!
En ny vecka väntar så det gäller att börja den bra och sova ordentligt.
Med önskan om en god natt till er!

092

Inga kommentarer: