måndag, juli 18, 2011

Uppdatera uppdatera!

Ja!
Äntligen har jag uppdaterat Dayviews lite, det hände ju inte igår... Eller jo det gjorde det men ni förstår hur jag menar.
För er som längtat och väntat på bilder från Borlänge kan jag stolt meddela att jag fyllt på där, ifall ni inte visste det.
Somliga vet så mycket och andra inget alls...
Visst är det orättvist? Klicka på namnet, där uppe, så kommer ni i alla fall till rätt sida och sen får ni väl själva klicka er vidare till realtid. Det klarar ni väl?
För fastän det inte blev så himla mycket fotat så dokumenterade jag i alla fall lite lite i Helsingör och Landskrona i fredags. Tänka sig..
Det finns bilder på mig i hatt. Det ni! Det händer ju inte varje dag så se till att inte missa det...

I övrigt?
HIF vann mot Kalmar innan ikväll. Riktigt gött att se! Det värmer ens röd/blåa-hjärta och själ, det kan jag lova.
Men annars är här inget nytt som hänt, förutom att vi i afton för all del invigde Marcus födelsedagspresent.
Nej, han har inte fyllt år än så få inte panik, men päronen mina var förutseende och tyckte vi skulle ha mer nytta av den nu i början på sommaren än senare.
Så vi har grillat. Här hemma. Inomhus!
Det blev väldigt gott kan jag lova. Så om ni vill komma på grill-party nån gång så är det bara att hojta till..
Känner mig lite cynisk i afton. Vet inte riktigt varför men Coldplay känns i alla fall helt rätt att köra när man känner sig lite vilse.. Det är så vacker musik.
Och fortfarande gillar jag nog de första skivorna bäst. Mmm.
Nu ska jag se vad resten av denna afton har att bjuda på, det är väl inte slut redan?

Inga kommentarer: