onsdag, juli 20, 2011

Onsdag

Nu vet jag i alla fall varför jag mår som jag mår.
Inte för att det gör så stor skillnad men jag vet i alla fall.. Alltid nåt!
Det känns som om det mesta är uppochner just nu men ja, man kan väl inte alltid ha allt förspänt och redigt i ordning.
Kul att finaste Marika skrev något väldigt skrämmande och sant på Facebook nyss! Nämligen följande: Stop worrying about life, you will never get out of it alive.

Så..med dom uppmuntrande orden beger vi oss i säng istället för att sitta här och mögla.
Vad är det värsta som kan hända, egentligen?
Kanske kan det mesta bli sådär glittrande, snart, igen. Ja man vet inte förrän man provat. Och om man inte vågar prova kanske man inte ens borde vara här..
Låter lite logiskt, eller?
Sängen var det ja. Timman börjar bli sen. Snart lämnar jag i alla fall något bakom mig, sen får vi se vad som händer!

Inga kommentarer: