måndag, juli 04, 2011

Tillbaks till verkligheten!

Oj..vad sent det blev.
Mannen kom hem för någon timme sedan, eller vad det var. Känner att jag inte riktigt har något begrepp om tid och rum längre. Jag vet ingenting..
Något jag däremot känner är att jag är trött som tusan! Har minsann flängt runt idag också, ner till Lund en sväng för klippning.
Var så seg när jag väl var färdig så jag satt i en stol och drack lite kaffe. Drycken hjälpte föga men gott var det.
Annars har här inte hänt mycket och nu hägrar sängen.

Katten är också tillfreds nu när vi alla är samlade. Så man kanske skulle göra henne ännu gladare och gå till sängs.
Får ta och uppdatera bättre med bilder och grejs imorgon eller kanske hellre på onsdag.
Ska ändå vara hemma och tvätta då hela dagen så jag behöver något mer att sysselsätta mig med!
Nu blir det sova ja.. Efterlängtat, precis som sällskapet i form av grabben!

Inga kommentarer: