söndag, juli 10, 2011

Söndag

Idag är andra dagen jag sitter vid datorn.. Har skött det mesta andra via telefonen. Mycket praktiskt!
Snart ska vi visst koka sylt här. Till dess ska jag fundera över vad det egentligen ska bli av mig..
Låg och kollade kvartsfinalen i damernas fotbolls VM innan, Brasilien mot USA. De sistnämnda vann efter en rättvis kamp, förlängning och slutligen straffar.
Kul för dom!

Har fått i mig lite vettig mat också. Grabben är snäll som tar hand om mig, fastän han inte heller känner sig helt hundra.
Annars här händer inte för mycket. Vi var förvisso ute och gick, ner till päronen, innan för att hämta koka-saft-utrustning och jag har börjat få fason på semester looken. Vi får väl se hur det blir med allt.
Kanske visar er nån rolig video snart förresten. Från Borlänge och allt fint vi såg där. Mmm..kanske det. Snart snart. Håll en tumme!

Inga kommentarer: