måndag, januari 11, 2010

Två gånger födelsedagen!

Oj vad tiden går!
Helgen som gick var en riktigt bra en. Fantastisk, får jag nog nästan kalla den.. Mmm.
Roligt roligt roligt har jag haft det, nästan oförskämt bra så att man nästan blir nervös för att något ska skita sig snart.. Jo.

Fredagen var soft, minns inte ens vad jag gjorde... Bra det!
I lördags kom Ronnie hit och pillade lite, det går framåt framåt. Det är så trevligt att se.
Sen for Marcus, bror min, far och PO till Ängelholm för lite hockey.
Det var en spännande match, vi satt och såg bra. Rögle vann med 4-3.. Kul!
Efteråt följde alla med hem till Anderssons och åt tokgod middag med förrätt, huvudrätt och efterrätt. Mmm.
Vi åt fortfarande när klockan var 2240.. Haha!

Igår fixdes det stolar och nattduksbord till pågen och mig också. Mycket trevligt.
På kvällen sen åkte jag & farsgubben ner till das Blåshål och såg Pete Doherty!
Kul att han äntligen behagade dyka upp och lyckas stå på benen i nån timme, det tackar man ödmjukast för.

Det var en fantastisk konsert! Galet bra måste jag säga.
Både far och jag var lyriska efteråt.

Och idag är det hans födelsedag.
Hans och finaste Karolinens. Mmm. Vi ska skutta ner till Novembergatan efter att vi ätit här tänkte vi.
Nu ska jag se om jag ska klippa trimma tassarna på mig själv eller om det blir till att se över det här med födan också.
Jag har i alla fall uppdaterat er väl nu!

Inga kommentarer: