torsdag, januari 21, 2010

Rufus and me..

Tur att man har så bra minne... Tänkte på nån härlig artist jag borde ta upp bekantskapen med på Spotify men nu kommer jag banne mig inte ihåg vem det var. Uhh..
Att det ska behöva vara så, att man verkligen måste skriva upp allt man kommer på. Redan!

Roligast idag på jobbet var när jag öppnade dörren för postis.
Trevligt!
Man borde få fler sånna söta överraskningar om dagarna.. Varför får man inte det? Och varför levererar inte Posten alla våra paket..? Va va va?
För det andra är det lite underligt hur lätt man glömmer..även dom där fina sakerna. Dock alltid lika trevligt när dom dyker upp bara sådär.

I övrigt är det faktiskt rätt jobbigt att vara själv där. Man yrar runt som en höna på speed och vet knappt vad man gjorde sist eller vad man skulle hämta.
Disken svämmar över och man springer som en liten söt gnu hit och dit.. Jag saknar att vara i alla fall två!
Chefen är som tur är snäll och hjälper till ibland.. Bra bra! Haha..

Det andra roliga/trevliga var när jag skulle sätta upp borr inne på faderns rum och Rufus Wainwrights Halleluja började på radion.
Jag var ju bara tvungen att höja, mysa lite för mig själv medan jag jobbade. Fantastiskt!

Nu blir det soft här. Känner mig rätt seg fastän jag minsann haft sovmorgon.
Thank God it's friday..tomorrow!

Inga kommentarer: