torsdag, januari 07, 2010

Girl in the mirror!

Jag älskar musik!! Och jag tycker det är så spännande vad man kan få till via musiken.
Det är magisk på något sätt. Verkligen.
Alla kontakter. Alla känslor. Allt allt allt. Det är verkligen roligt!
Tänk vad mycket kul folk man träffat via musiken, saker man delar. Stilar, upplevelser, resor och stunder.
Det är kul det!

Och jag tycker om den lilla telefonen jag fått till låns.
Mine. My own. My precious...
Det är faktiskt lite så det känns, hur konstigt det än verkar. Den blir lite som ett beroende på nåt sätt. Man blir lite besatt.
Jojo.

Sovdags snart snart. Ska bara sörpla i mig lite te först.
Och tänka fina tankar till min fina musik som ikväll tar mig till fina minnen och får mig att längta.
Som vanligt. Längta längta. Framåt tills jag får träffa mitt hjärta igen. Mina hjärtan.
Det ska bli förbannat roligt!
Till dess nöjer jag mig med min älskade Jason Wade. Han piggar alltid upp och vaggar in mig i en mysig säkerhet där jag vet hur allt ska vara, inte som i tisdags..även om man absolut får ha fundersamma kvällar också.
Men idag blickar vi framåt. Framåt framåt framåt, vänner!

Inga kommentarer: