söndag, januari 24, 2010

Little lies..

Timman börjar bli sen...
Dags för lite te, reflektioner och sömn.. Inte samtidigt men nästan!

Idag har varit en kent-dag. Välbehövligt tror jag, det känns som om jag behöver lyssna in mig och börja tänka/känna kent igen..
Jo.
För snart är det dags. Snart snart snart, tiden vill inte riktigt gå fort nog.
Tyvärr.

Det kan nog bli rätt spännande i mars.
Det känns lite som om året börjar då, gör det det?
I kalendern har 2010 redan börjat men jag är lite skeptisk jag.. Vi får väl se vad som kan kicka igång det här året ordentligt, innan mars.
Kanske kanske händer det något oväntat!

I helgen däremot har inget konstigt hänt och det är jag nog rätt glad för ändå.
Lagom soft har det varit.
Nu kryper graderna nedåt igen så man får tänka på att klä sig varmt. Som vanligt.
Kallt kallt överallt.
Fast mitt te är varmt. Mmm.
Nu ska jag njuta lite av det istället för att fundera över livet, det kan jag göra någon annan gång..
Fram till mars. Haha!

Inga kommentarer: