måndag, januari 04, 2010

Kom änglar, kom älvor..

Januari ja.
Jag har en liten chokladtomte framför mig.. Får väl se till så att han inte blir kvar här till våren/försommaren eller Gud förbjude..nästa jul!
Då tror jag att han blir lite ledsen..

Dricker mitt kvällste här.
Första dagen att jobba idag. Det gick bra! Bror & jag höll skutan stadigt denna första eftermiddag och kväll. Det gick väl bra!
Imorgon kör vi på förmiddagen hela gänget, precis som på en fredag..plus Gunlis, minsann.
Plus Gunlis minus Annette. Mmm..så kan det gå.

Det känns också rätt illa att året ska börja som det gjort, för vissa.
För oss.
Mycket skrämmande saker händer fortfarande och det finns inget man kan göra åt det, bara att finna sig i det och att fortsätta orka för egen del.
Ibland är livet bra orättvist..

Nu däremot ska jag fortsätta med mitt te här och snart väntar bingen.
Imorgon blir som en fredag. Oh vad det är trevligt med helger..

Inga kommentarer: