onsdag, juli 08, 2009

Viktig onsdag.

Håller för tillfället på att uppdatera med lite filmer på min sida på kära Youtube.
Jag hoppas att ni håller koll där, för ibland kommer där in lite nyheter. Håll håll utkik!

Nedan kommer en film från..2006 tror jag, om jag inte missminner mig. Tiden går så fort..
Jag hoppas att ni känner igen figurerna där. Dessa vackra vackra människor!
Och även ikväll blir vi nog bjudna på en duett, det lutar verkligen åt det.

Och jag kommer för alltid att vara Anna och Lars evigt tacksamma över att ha fått sett detta, som filmen visar, två gånger. So far.
So far, so good! Det måste vara bland det vackraste jag sett och hört.. Verkligen.
Så kära vänner i Sverige se, lyssna och njut!

1 kommentar:

-H- sa...

Härlig låt i bra tappning :D Både Anna T och Thåström kommer till Malmöfestivalen i sommar med :D längtar lite smått dit :D