fredag, juli 17, 2009

Lotteri.

Yepp, vi har jobbat och stått i. Verkligen.
Hela måndag och tisdagen stod Niklas och jag där. I onsdags tog vi en liten paus, jag fixade viktiga grejer, plockade här hemma.
Marcus har jobbat som vanligt men anslutit sig till oss på eftermiddagarna och ofta har vi hållt på lite inpå nattkröken.
Det har varit slitit men roligt!

Även idag har vi tagit det lugnt. Jag har tagit det lugnt.
På nåt konstigt sätt känner jag mig rätt sliten ändå.
Men det blir väl så när man jobbar med något och ser att det går framåt, man vill bara fortsätta.
Och eftersom det i sig är ett hantverk och man jobbar med kroppen så tar det väl också ut sin rätt så jag antar att det är som det ska..
Att man känner av muskler man inte visste att man hade. Haha! En verklig överraskning..

Och än en gång har jag varit en snäll tiger.
Snällt mot en vän och snäll mot mig själv! Jag har skaffat mig en date för en dag när jag ska till Malmöfestivalen i augusti. Allt blir roligare med en vän, det är ju bevisat sedan innan. Därför blir det såhär! Goodie good.
Nu däremot blir det lite TV och sällskapande! God afton, god afton.

Inga kommentarer: