tisdag, juli 21, 2009

I never thought I end up here..

Mmm..det är fortfarande en väldigt talande låt.
Och jag lyssnar på den ibland. Och jag känner som jag gjorde då. Ibland, oftast.
Det känns bra. Nästan lite sorligt men bra. För det var bra.
Och jag har kommit på att en väldig massa fina saker hände där runt millenieskiftet.

Nej nej, nu ska vi inte tänka så förbannat mycket.
Trots att jag nyss börjat.
För det går inte att komma ifrån att jag har så mycket fint. Så många fina människor omkring mig.
Och det känns fint att dom finns där. Och att jag finns här.
Kärlek är något fint, glöm aldrig det..

I övrigt fortsätter renoveringen. Allt fixande och fejande.
Och imorgon kommer Niklas och hjälper oss igen. Goodie good.
Förresten så antar jag att gårdagens dröm berodde på att bror drar till sydligare breddgrader imorgon..eller när det nu var. De är påväg nu men jag minns inte riktigt när flyget går.
Hur som så ska han till Bali, den jäkla glidaren. Och han skulle lära sig surfa, därav att jag nog drömde om det också.. Hoppas han får det kul där i alla fall!
Här hemma får man hålla ställningarna, vattna blommor och ha sig. Renovera och vara duktig.
Det ska ju någon vara, när alla andra bara åker iväg.. Men nej, jag är inte bitter!
Snart Helsingborgsfestivalen ju, som jag får spendera med mina söta boys. Och förhoppningsvis springer man på lite kul folk i vimlet också.
Nej, jag är inte bitter!!

Inga kommentarer: