söndag, juli 12, 2009

Är det efterfest på eran balkong?

Gudars vad seg jag känner mig..
Var ute och härjade länge igårkväll. Releasefest. Smaka på ordet bara..klart det händer grejer!
Ska väl ta och skriva ordentligt om allt det där. Med talande bilder.
Men jag kan ju berätta att det var helt grymt!
Att jag träffade hela familjen Terek, tog fina bilder. Träffade en massa annat kul folk också!
Många söta bekanta ansikten hälsades det på!
Och timman blev sen, jag träffade vännen Rickard också. Det var ju en trevlig överraskning!

Så det blev lite efterfest hos en kompis till honom.
Därav den sena timman. Kasper spelade gitarr, vi hävde i oss några öl och satt och snackade.
Trevligt värre. En bra avslutning på kvällen.
Och det roligaste av allt var att jag inte betalat någonting för nåt av det jag drack, blev bjuden hela tiden.
Ibland har man ju tur..att man känner så söta människor!

Idag har vi ätit våfflor hos päronen, pratat med Ronny om golv. Varit på Ragnvalla och kikat.
Nu är jag hungrig, äntligen börjar hungern komma på allvar..
Så det är väl dags att peta i sig något och börja planera nästa vecka.
Då får jag träffa Niklas igen. Vilken lycka!!

Inga kommentarer: