fredag, juli 03, 2009

F O X

Jag drömmer om honom ibland. Om alla tre ibland..
Bara sådär. Utan att jag tänkt så mycket på honom innan. Mest om honom. Matthew.
Han är där i drömmen. Som Charlie. Så som jag på något sätt alltid kommer att se honom.
Klok, beskyddande, snäll, bekymrad. Underbar.




Jag vet att det är lite konstigt men man kan ju inte styra över sina drömmar.
Och finns det något jag älskar så är det hans leende. Det slår allt!
Och visst är det tillåtet att drömma lite? Även om det ibland kanske blir lite tossigt. Antar bara att jag saknar honom.. Eller nåt.
Fick dock sett honom i afton för vi glodde på Lost här. Trevligt värre!

Jaa..jag skrev ju att leendet är fantastiskt! Nu däremot är det bara väldigt varmt här. Snart dags att sova också. Ingen av oss känner sig speciellt på topp så det ska bli härligt att bara få ta igen sig lite. Helger är till för att vila upp sig på så nu ska vi ta vara på det. Trevlig helg på er!

Bilderna hittade jag här..nu när jag blev så nostalgisk..

Inga kommentarer: