söndag, juni 21, 2009

Tired little tiger..

Nej. Jag har inte slutat blogga, för er som undrar. För er som undrar hysteriskt mycket.
För er som saknar mig.
Men jag har inte haft något att skriva. Jag har kanske inte mått hundra och absolut inte pallat skriva om det, hur kul är det egentligen. Lite kan jag ju bespara er...
Så därför har det inte blivit några inlägg här.
Antar att detta inte heller kanske blir världens roligaste.

Men jag kan meddela att vädret kommer bli tokvarmt nästa vecka när vi ska till Sverige för att roa oss. Härligt.
Nästan lite för varmt faktiskt men nu ska vi ju inte klaga när solen och värmen kommer tillbaka igen. Det vore bara dumt!

Midsommar var fin också. Fotboll och sedan god mat och flum hos päronen. Mysigt mysigt.
En sista dag kvar på den här helgen också. Skönt värre!
Tror den blir fylld med tvättning, kanske en sväng till gymmet eller en promenix om vädret tillåter med min kära vän Björn. Späckat men bra med andra ord!
Nu däremot är klockan mitt i natten fast..jag är väl inte riktigt trött än så vi får se när jag slocknar. Tänkte mest bara skriva av mig lite här.


Glad fortsatt midsommarhelg på er!

Inga kommentarer: