tisdag, juni 30, 2009

Sommarkatt!



Nu finns det en hel del filmer uppe också!
Tyvärr skrev jag ingen minnesdagbok när jag var där uppe, det var lite svårt att få ordning på tankarna kl 0240..
Och jag kan inte riktigt säga vilken dag som var bäst.
Babyshambles och Håkan var häftiga att se. Håkan är ju ändå Håkan... Finns det något bättre än att avsluta med den mannen?

Och såklart var det roligt att se Anna. Även om det var tokvarmt då och solen gassade i ansiktet.
Solbrännan bättrades på under hela helgen vill jag lova.
Och kvällarna var inte så dumma. Ingen sol. Ingen måne. Inga stjärnor. Bara en lagom klar himmel.. Vackert vackert.






I år provade Marcus även sin första langos, som jag fick smaka.
Det lär bli fler provsmakningar under festivalen här i stan. Det blir allt lite spännande..
Och herrarna på bilderna är ju som dom är. Helt underbara.

Nu är det Allsång här och sen blir det nog lite mord också.
Det mesta börjar alltså bli som vanligt. Och brevid mig ligger världens sötaste lilla katt.
Vårt egna lilla lejon!
Jo, allt är som det ska och ändå har det kanske blivit lite ljusare..lite bättre.

1 kommentar:

Marcus sa...

Det går en katt över taken...