torsdag, juni 04, 2009

Snart helg, igen.

Hej vänner!
Jag är sämst... Men jag pallar faktiskt inte sitta här & välja bilder. Ohh..det är så sent, jag är seg.
Har varit det hela dagen. Klart obra!!

Det gick bra att slinka ner till HoP idag. Fick fyllt i och ändrat.
Är ta mig tusan ännu nöjdare nu. Sista s-liknande knorren är ändrat. Skönt är ordet!
Men nej, inga fler läskiga bilder med plast och blod..haha. Sånt hoppar vi idag, även om det faktiskt blödde mindre idag..vilket förvisso kan bero på att det inte blev lika mycket gjort idag, bara lite finlir här och där.
Så yes yes, nu kan jag åka nyputsad och fin till hufvudstaden och fira nationaldagen. Yay!!

Glor på Rambo nu. Har aldrig sett den..och lär väl inte få se slutet nu heller. Ska sova snart ju.
Och ja. Än en gång ska jag åka till Tokholm, helt ensam och spendera några få timmar där.
Det är så värt det! Möter pojken i storstan & får förhoppningsvis träffa svägerskan också. Roligt!
Och apropå pågen så åker han till Sverige en dag före mig, till Norrköping imorgon. Då jag ska träffa mina söta vänner. Härligt!

Nu ska jag häva i mig det sista teet och se hur det går för Rambo...

Inga kommentarer: