måndag, juni 01, 2009

S¡esta!

Tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder här. Så slipper jag skriva så mycket, det känns som om det är för många tankar som snurrar kring det här.
Det var en riktigt bra helg!
Underbart väder, skön musik och kul folk att titta på. Festivalfolk är roliga!
Lite filmer till Youtube kommer också, snart snart.
Idag däremot har jag fortsatt mitt uteliv.
Låg på Viskängen och softade, läste och hade det trevligt. Så skönt med sol och värme.
Nu blir det bildkavalkad, igen. Get used to it..

Herr Krunegård.



Eldkvarn och Markus.







Mandosar Mandosar!



Jag njuter av Mando Diao.






Fredagen avslutades på ett fantastiskt sätt! Brian Molko och undersköna Placebo underhöll oss.



Placebo blir också avslutningen för denna gång. Man kan inte komprimera allt hur som helst..
Nu ska jag peta i mig mina svenska goda jordgubbar och invänta Nip/Tuck.. God afton!

Inga kommentarer: