måndag, juni 29, 2009

Herr och fröken T!

Hmm..Marcus fick till så fina bilder under lördagen.
Alla dagar. Han är min mästerfotograf!
Men det är farligt att titta också..ty jag saknar så mycket. Väldigt mycket.
Och ni får kalla mig konstig (det gör min familj redan så varsågoda) men jag längtar redan till den 8e juli. Snart!
Thåström och Ternheim. Ohh..det blir roligt!
Det känns sådär igen, som om jag måste se henne igen igen igen för att inte avlida av längtan. Jobbigt värre men så blir det ibland.
Ska beställa biljetter imorgon.
Tur då att det inte dröjer så länge just nu. Man får vara glad för det lilla!

Festivalen var bra. Tänk ändå som det hela har vuxit. En hel massa. Till gigantisk storlek, den största i Sverige. Det är roligt!
Och fler bilder har hittat fram. En film är påväg. Det går så sakteliga framåt.
Jo.
Sitter med te här. I värmen.
Innan dess tog vi en svalkande cider också. Varmt och kallt. Kallt och varmt.

Och nu ska jag fortsätta med bilderna! Mycket att ordna..

Anna på Utopia, Peace and love 09'

Inga kommentarer: