torsdag, april 09, 2009

Välplanerad eftermiddag!

Tvätten är redan igång här. Jag ska stoppa något i mig och ladda så att jag kan springa iväg och köpa något trevligt till värdparet när torktumlaren går.
Ibland har man då flyt i tillvaron. Tack för det!!

Väskan är packad. Hoppas då också att jag fått med allt... Ska vandra runt och snoka lite efter kvarglömda saker också sen.
Kolla igenom lappen. Sen måste jag planera när jag ska åka till stan och hur jag ska få med mig allt.. Men ja..skam den som ger sig och man får ju hoppas att den goda turen fortsätter för en gångs skull. Annars blir jag ledsen! Huh..

Solen skiner här. Underbart väder! Har packat både lite våriga och varma kläder.
Man vet ju aldrig hur det är där i norrland men jag hoppas på det bästa! Vårväder och sol..
Tror att alla viktiga papper kommit med också. Alla viktiga saker. Mmm..
Dags att se över hur det är på matfronten. Man börjar ju bli lite hungrig också.
So long.. Nästa gång jag skriver är jag väl i norrlandet någonstanns, på G eller framme.
Ha en fin skärtorstag med er!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas du får en fin skärtorsdag du med!

Kramis