fredag, april 10, 2009

Påsk i Norrköping!

Jag fick med mig allt!
Ojoj vad duktig jag är.. Mötte MarcusKnutan och därefter bar det av. Fick mat av honom, det var väl snällt?
Tågresan gick bra. Jag lyssnade på musik och sov. Som vanligt.. Jag är bäst på att sova! Alltid.

Nu sitter jag här uppe. Solen lyser och det är riktigt fint väder här med. Mysigt värre.
Har varit ute en liten promenix med Marcus innan. Satt ute och solade innan lunchen här också, det var så skönt.
Blir glad av värmen och allt..
På TVn går det ett program om en 100 år gammal dansk tant. Vissa är det då krut i även fast dom levt så länge! Kul att se, att det finns människor som har lite äkta glöd i sig. Det är vackert på något sätt.

Konsert ikväll.
Ja..förlåt Ämma, jag vet att jag inte skrivit något om den förra än. Det är illa, verkligen!
Får väl ta och skriva en riktig konsert-blogg snart då. Om The Sounds och aftonens begivenheter. Sahara Hotnights. Vill ni läsa en sån?
Förresten så blir jag alltid löjligt glad av kommentarer!
Blir inte alla det..?
Så skriv skriv, om ni nu känner för det!
Snart blir det mat här, jag börjar bli hungrig igen. Vad hittar ni på en långfredag som denna?

1 kommentar:

Emzz sa...

Klart jag vill läsa om deeeet!