måndag, april 20, 2009

I felt sad, but I didn’t know why.

Helgen var bra, skrev jag visst på Fejjan. Att jag haft det så förbannat bra!
Antar att det beror på den fantastiska start den fick, helgen alltså.

Jo, det var bra. Gjorde bara roligheter och hade det skoj och trevligt.
Det var ju fan roligt att tvätta bilen också, i solskenet! Kan ni tänka er..tvätta, roligt.
Yes, det var så det var. Roligt! Härligt..nyttigt, bra.

Jag har försökt börja ett nytt liv.
Tänkte släpa mig ner till Simhallsbadet imorgon innan jobbet. Det bör gå!
Bara kliva upp, äta vettig frukost. Kanske kamma sig..sen ner.
Äta hemma innan jobb och sen är man fit for fight! Vad tror ni om det?

För tillfället tror jag så mycket på mig själv att det inte känns omöjligt alls och det känns bra!
Hav förtröstan med mig, nu när jag just börjat.. Antar att det bara bör bli bättre, lättare.
På riktigt! Japp, det hoppas vi på.

Delger er här Over and Out med Mary Jane från i lördags!
Och ni som vill ha Sounds/Sahara Hotnights-blogg..tjata på mig, för bövelen!

Annars kanske jag glömmer bort den på riktigt och det vore synd.

Inga kommentarer: