onsdag, april 01, 2009

1 april!

Jaså..då har vi gått in i en ny månad. Trevligt.
Får väl ta och bättra mig med bloggandet också.. Skriva fler mobil-bloggar, ta kort på lustiga saker och uppdatera mer rent allmänt. Vad sägs om det?
Tror ni att jag kan klara det? Mmm..det hade ju varit roligt.

1a april ja.. Har ni blivit lurade? Det har inte jag...inte ens av bror. Däremot drog han en del roliga historier under eftermiddagen. Det var ju kul!


Har kollat in The Sounds på TVn. Det var himla härligt. Snart snart snart.
Ska till skolan en sväng på fredag också. Får väl ta och sova en del på tåget för annars förstår jag inte hur jag ska kunna hålla mig vaken på kvällen sen och det vore ju synd om jag somnade mitt i allt.. Om det nu är möjligt att somna under en konsert..?
Onsdag idag. Mitt i veckan. Veckorna som går så fort.. Ja.

Nu ska jag dricka upp min dricka här och börja göra mig redo för bingen, dags att sova igen för sömn är ett sådant bra påhitt. Jag gillar det..sömn. Mmm..

Inga kommentarer: