lördag, april 04, 2009

Now, I’m just alone..

Det blev inget TV-tittande i torsdags. Minns inte riktigt vad jag gjorde istället.. Satt väl och glodde vid datorn istället. Tittade på ett avsnitt av Spårlöst på nätet innan det blev dags för bingen.

Igår var det konsert och när vi kommit hem från den var jag så sjukt trött att jag däckade i sängne nästan direkt. Det blev ingen uppesittarkväll där inte.. Trött trött.

Hade flängt runt halva Skåne under dagen kändes det som. Pallar inte dra allt som hände under eftermiddagen men det var både trevliga och mindre trevliga händelser som skedde då..
Trevligt med sol och sällskap av alla söta töser men störigt att inte få komma hem som vi tänkt oss men jag antar att det är så det blir ibland. Det blir aldrig som man tänkt sig!!
Konserten var i en klass för sig. Får skriva om det sen när jag fått fram lite bilder.

Men det var vackert. Utsålt.
Jag stod bra. Fick hälsat på Attila innan också, det var ju trevligt! Glad överraskning minsann.

I solskenet under denna eftermiddag knallade Marcus och jag upp till päronen.
Underbart väder! Så himla varmt och skönt, det var galet. Härligt härligt härligt!
Det blev fika. Mormor var där också så det var trevligt att sällskapa lite med henne också.

Och alla fick vi nog lite färg vad det verkar. Underbara sol..
Pågen och jag stannade på middag och fotbollsvisning också. Rätt bra match faktiskt och Barca vann! Yeah.

Nu är det sen afton. Jag känner mig lite segos igen.. Imorgon får vi se vad som händer, kanske blir det 3D-konsert på Dunkers och om solen vill visa sig måste man ju försöka fånga den..

Inga kommentarer: