torsdag, april 13, 2017

Skärtorsdag

Äntligen påskledigt! Hade redan igår bestämt att om jag inte vaknade och mådde jättedåligt så skulle jag ta mig till arbetet.
En av mina kollegors sista dag innan semester och att hon slutar för annat arbete. Så det kändes ju tvunget att gå till jobbet, menar jag.

Klarade mig rätt bra. Vi fikade mycket, både hon och chefen bjöd på godsaker.
Påskbakelse och tårta. Två sorters fika på en morgon/förmiddag.
Varken bra för figuren eller nånting..men gott var det!






Här hemma sedan däckade jag i sängen efter lunch och har mest varit i horisontalläge hela kvällen. Nu väntar sängen igen!
Det var inte såhär jag tänkt spendera min ledighet men det är trots allt rätt skönt att veta att jag inte behöver gå upp någon mer tidig morgon på ett tag..
Ha en fin påskhelg allihop!

044

Inga kommentarer: